Job 7 van 38


Report this listing

Solliciteren



Medisch secretariaatsmedewerker klinisch labo


Functie

In AZ Turnhout bieden we je de mogelijkheden van een groot ziekenhuis, gecombineerd met de gezelligheid van een klein ziekenhuis. Door onze grootte kunnen we inzetten op verschillende specialisaties en voortdurend investeren in nieuwe technologieën en innovaties. Zo bieden we onze medewerkers talloze leerkansen en doorgroeimogelijkheden. Maar wat ons echt onderscheidt is onze warme, gemoedelijke sfeer. We vinden het belangrijk dat niet enkel patiënten maar ook medewerkers zich Gast voelen in ons Huis.
In 2026 beginnen we te bouwen aan ons ‘Gasthuis in het groen’: een gloednieuw ziekenhuis op campus Sint-Jozef waar we alle diensten van de huidige twee campussen (Sint-Elisabeth en Sint-Jozef) samenbrengen.

Functie

  • Je wordt als medisch secretariaatsmedewerker tewerkgesteld in het klinisch labo op campus Sint-Jozef en campus Sint-Elisabeth.
  • Je bent verantwoordelijk voor de patiëntenadministratie.
  • Je zorgt voor de administratieve verwerking van de aanvragen en de resultaten.
  • Je bent verantwoordelijk voor de verdeling van de protocols en de tarificatie van de prestaties.
  • Je werkt bij voorkeur voltijds in shiften tussen 8 en 21.30 uur. 80 of 90% is eventueel bespreekbaar. Er is weekendwerk (1x om de 10 weken, enkel voormiddag).
  • Je bent snel beschikbaar.

Meer info / solliciteren?

Neem voor inhoudelijke info gerust contact op met Juul Boes, Klinisch Bioloog (tel. 014/44 40 82).

Solliciteren kan tem 26 mei 2024 uitsluitend hier online.  Gelieve je CV en motivatiebrief zeker aan je sollicitatie toe te voegen.

Jouw profiel

Profiel

  • Je beschikt over een bachelorsdiploma, bij voorkeur een diploma (A1) Medical Management Assistent / Health Care Management, of een ander bachelorsdiploma aangevuld met relevante werkervaring als Medisch Secretariaatsmedewerker.
  • Ervaring met werken in een klinisch labo is een pluspunt, maar geen vereiste.
  • Je werkt efficiënt en nauwkeurig.
  • Je kan zelfstandig werken en je beschikt over een goede dosis verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je bezit uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je werkt vlot met hedendaagse informaticatoepassingen (Excel, Word, Outlook, …). Kennis van het pakket GLIMS is een extra troef.
  • Je kan je helemaal vinden in onze BIOS-waarden, waarover je meer info kan vinden op onze website.
  • De stalen ontvangen en controleren
    De datum, het tijdstip van de afname, de gegevens van de persoon met een zorgbehoefte, ... registreren
  • Medisch-administratieve informatie verzamelen over de dienstverlening van de organisatie
    De conformiteit van de gecodeerde gegevens controleren
  • Administratie en documentenbeheer uitvoeren
  • Documentatiemateriaal voorzien, beheren en actueel houden

Aanbod

Wij bieden jou

  • Een contract bepaalde duur van 8 maanden met kans op verlenging.
  • Een aangename werksfeer in een uitdagende, professionele werkomgeving waar onze visie ‘Gast in ons huis’ en patiëntveiligheid een centrale rol innemen.
  • Een evenwichtig loonpakket aangevuld met tal van extralegale voordelen (o.a. maaltijdcheques, fiets- en/of kilometervergoeding en een uitstekende verlofregeling).

Solliciteren